Saturday, 2 October 2010

my self

penad + ngantok + bosan + kenyang + haus + tak rase nak tido = blogging

aq mao tanye korang . korang ney bintang ape ? bkn aq suro korang pilih bintang yg kat langit tuu . aq tanye pasal zodiak korang . ( mesti korang ngah pning n garu2 pale mcm chipanzie ) kalo agak2 tak paham jugak aq syorkan korang pegi bukak kamus yg blumut kat rumah korang tu ok . so , memandang kan aq cnad lah bosan sekarang . aq agak merapu sikit . harap boleh ye .

now , aq mao ajak korang mndalami aq , ( chewahh ) . budak yg korang slalu ckap ' kao ney sombong dow dayya ' . haha . yes2 aq memang sombong mcm tu . so then , u've got to know this .

*


*

*

aq lahir pada 20 januari . skali lagi yer murid2 . 20 januari . yes , ingat betol2 n jangan lupe . aq nak mintah hadiah doa smoge pnjang umo je . hehe . so secare manual nye ( bkn otomatik ke ) aq berzodiak aquarius . mase2 kecik2 agy aq da taw aq ney aquarius . family aq bg taw lhaa .


+ CIRI POSITIF +

orang yang dikatakan lahir pada tarikh daripada 20 januari hingga 18 februari dikatakan bernaung dibawah zodiak aquarius , yang berlambang gelombang ( arus air ) . Anda meminati pengembaraan , berjiwa kemanusiaan , ingin tahu , ada semangat berontak , bersikap spontan , progesif , persahabatan , hak asasi , besendirian dan manfaat manusia .

- CIRI NEGATIF -

walaubagaimanapun , aquarius adakalanya menghadapi ganguan , tidak boleh dijangka , suka membantah , memberontak , tak lengkap , prilaku salah , tak konsisten dan perangai radikal .

KUALITI ASTROLOGI
aquarius termasuk dalam kategori tetap , iaitu termasuk kestabilan , ketabahan , ketahanan dan kesempurnaan . Dengan kualiti ini anda baik untuk memastikan sesuatu bejalan lancar atau berhasil .

* * *

gelagat perhubungan
Anda yang dilahirkan berzodiak aquarius ini sangat terbuka . Demikian juga dalam soal asmara . Anda memilih kawan atau pasangan terutama kerana daya tarik intelektual , bukan raut muka dan bentuk badan . Kegemaran pada kegiatan di luar rumah menjadikan anda tidak berminat menjadi ' ratu dapur ' . Walaupun semacam dingin dan individu , namun aquarius tetap setia orangnya !

Teman atau kekasih yang secocok bagi Aquarius adalah Aries (21 Mac – 20 April ) dan Gemini (21 Mei - 20 Jun). Walau bagaimana pun, anda perlu bersabar lebih apabila berdamping dengan Capricorn ( 21 Disember – 19 Januari ) dan Virgo ( 22 Ogos – 22 September ).

ps : kao denga tu ? aq setia lhaa sayang .. alaa , aries nan gemini ? sayang capricorn kan . haha gedik !

perhubungan seks

Aquarius lebih tertarik pada cinta minda daripada cinta jasmani. Anda bijak dan sangat tekun. Sikap Aquarius terhadap seks bercampur – campur. Sesetengahnya mengemari seks, manakala sebahagian golongan lagi berasa lebih gembira tanpa seks.Kebanyakan yang berlambang Aquarius berada dalam keadaan keliru lantaran hanya diri anda sahaja yang memahami diri sendiri.

ps : err , belom bape nak cukop umor untok komen . ade sesape nak wakil kerr ?


kewangan dan kerjaya

Kelahiran Aquarius ini biasanya tekun bekerja dan ingin orang lain sama tekun bekerja sama. Lantaran itu Aquarius gemarkan kerjaya yang mengikat dirinya dengan asas kefalsafahan , kekreatifan dan berlandaskan kaedah serta teknik yang tersusun.

Aquarius cepat menguasai kerjaya dan berupaya menyumbang idea bagi peningkatan diri dan organisasi, dan gemar membantu teman sekerja. Walau bagaimana pun, untuk berjaya ke matlamat kerjaya yang tertinggi , anda perlu mengembangkan sensitiviti emosi, perasaan mendalam dan kesabaran yang tinggi.

Dari segi perolehan wang , kelahiran Aquarius cenderung bersikap idealistik dan kemanusiaan. Anda biasanya pemurah dan suka menyumbang untuk sosial dan politik tetapi tanpa mengharap balasan atau sanjungan. Aquarius memerlukan wang untuk keperluan yang berfaedah bagi diri, keluarga atau orang lain. Tetapi bukan untuk status diri sendiri semata – mata.


ps : hwaa dasat nyee aq . eyy tapi aq rase part ney sala . mum kate aq boros dow . mum aq lhaa yg ckap . heheh

keluarga dan rumahtangge


Dalam keluarga dan rumah tangga, kelahiran Aquarius mudah berubah, iaitu tidak stabil. Namun , anda tetap inginkan sebuah rumah yang baik untuk melayan keluarga dan kawan.

Demi keharmonian rumah tangga dan keluarga, anda perlu memasukkan ciri-ciri kestabilan dan kauliti. Di samping mengutamakan daya intelektual , anda sebenarnya perlu meresapkan cinta ke dalam rumah dan keluarga


ps : naseb ta cite pasal anak . fuhh .


*


*


ok ok takyah cakap . aq punn rase mcm nak tmuntah denga bende ney sume . haha . so pasal aq korang da tawu . mcm mane nam korang ? ok then korang p survey dulu kat sini ok . aq mao p sambong mlantak sat . papay ;)

No comments:

Post a Comment